יום שני, 16 בנובמבר 2015

וטרינר ברחובות - דגשים עיקריים במציאת בעל מקצוע איכותי

הטיפול הרפואי בחיית המחמד שלנו חשוב ביותר לשם שמירה על בריאותה ולמען יאריכו ימינו יחדיו בהנאה ובשמחה. על מנת לעמוד ביעד זה, חשוב לבחור מראש בווטרינר איכותי ומקצועי שידאג באופן מלא לחיית המחמד בימי שגרה ובחירום. מחפשים וטרינר ברחובות שבאמת ניתן לסמוך עליו? להלן מספר דגשים שחשוב שתתייחסו אליהם במהלך הבחירה. 

יחס אישי

מרפאה וטרינרית מתקדמת היא כזו המחזיקה רישום ממוחשב וקפדני של כל חיות המחמד המטופלות אצלה. התיק הממוחשב כולל את כל המידע אודות חיית המחמד, מינה, גילה, סוגה, מחלות רקע והערות נוספות. וטרינר איכותי יבצע מעקב רציף על התיקים על מנת ליידע את בעלי חיות המחמד לגבי טיפולים שבשגרה ולגבי המלצות שונות המותאמות אישית ע"פ גילה ועברה הרפואי. היחס האישי מתבטא גם בזמינות מלאה של הקליניקה שעות רבות ביום (גם במקרי חירום עד הבית) וכמובן, ביחס אדיב וסבלני לא רק כלפי החיה אלא גם לבעליה.

ציוד רפואי חדיש

מרפאה וטרינרית מתקדמת בימינו היא מעין בית חולים לכל עניין ודבר. כיום ניתן למצוא מכשור רפואי שעבר התאמה עבור צרכי בעלי החיים, וזו הסיבה מדוע רצוי לבחור מראש בשירותיו של וטרינר ברחובות שמחזיק בו כחלק בלתי נפרד מהטיפול. הציוד כולל מכשירי הדמיה מתקדמים כגון רנטגן, אולטרסאונד, אק"ג, דופלר ועוד, מעבדה לפענוח בדיקות דם באופן מיידי ועוד.

טיפולים מורכבים ומקרי חירום

אין לדעת מתי חיית המחמד האהובה שלכם תזדקק לטיפול מציל חיים, ולכן  חשוב לבחור במרפאה וטרינרית מובילה שערוכה לכל תרחיש. מרפאה שכזאת צריכה להציע ציוד חדר ניתוח מוכן לשימוש, מוניטורים מתקדמים, מנות דם מוכנות וכמובן, וטרינר תורן שמתמחה בחירום. חדר הניתוח משמש גם לטובת ביצוע הליכים כירורגיים אורטופדיים או פנימיים.

וטיפ קטן לסיום- בבואכם לבחור וטרינר ברחובות רצוי לבחור בכזה שעובד בשיתוף פעולה מלא עם בית חולים וטרינרי שפועל בקרבת מקום. כך תדעו שבמקרה של טיפולים מורכבים במיוחד, תקבלו את השירות הרפואי הטוב ביותר עבור חיית המחמד שלכם ובזמינות מלאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה